Saturday, March 31, 2007

Tigguhh's Back!

It's been a while since my alter ego, Tigguhh, has made an appearance. He thought he'd stop by and say hi :)


19 comments:

PuRoY said...

hmmmmmm..hmp..yummy!!! is this included for dinner? wow lucky pooh. :P

eds said...

wowwww, big hugs from belgium

weirdo2020 said...

thank you for letting us the beauty in you inside and outside haha

weirdo2020 said...

thank you for letting us see the beauty in you inside and outside haha

homo_superior said...

um okay i'm got a boner but where's pooh? ;-) you are obviously a very bad young man!

also: since food is your thing how 'bout some shots combining your two interests?

dillaboi6 said...

wow!!! nice!!

Anonymous said...

More Tigguhh please! I want More!

charlee said...

dats hot;)

Anonymous said...

OMG! u're too hot to handle! damn! i love Asians very much. looking forward for more 'spicy' pics from u... =)

~hugs from london

flash said...

you're like nikki and jessica from heroes. lol. :)

tiggahtigz said...

lol flash...exactly...without the killing n all :)

Riki The Dark said...

Wel-cum back Tigguh!

josh said...

visit often tigguh!

Anonymous said...

2nd pic is the SEXIEST yet from YOU!

Clark Can't

Anonymous said...

OMG would u consider a mistress? im just here!

Hugs fr norway!

Tonu said...

Thank you so much for sharing your awsomeness with us. You are truly a classy guy!

Boy Uninterrupted said...

:-O

i'm telling!!!

Anonymous said...

wanna sex u!!

Anonymous said...

hello tigguh from uk. that was hot!